PowerTech fusjonerer inn datterselskaper

wbstartPowerTech Information Systems AS innfusjonerer datterselskapene Whitebird New Media AS og Start Bredbånd AS.

Whitebird New Media AS har vært heleid datterselskap av PowerTech Information Systems AS siden 2006. Virksomheten i Whitebird har etterhvert blitt integrert i Powertech. Som en naturlig følge av dette fusjoneres nå selskapet inn i PowerTech. Kunder av Whitebird vil derfor få sine tjenester levert av PowerTech fra 1. desember 2009.

Start Bredbånd AS har vært heleid datterselskap av PowerTech siden 2008. Også dette selskapet er nå blitt integrert i PowerTech og blir på samme måte som Whitebird innfisjoner i Powertech. Kundene hos Start Bredbånd vil også få sine tjenester levert av PowerTech fra 1. desember 2009.

Vi arbeider hele tiden med å forenkle og forbedre vår virksomhet. Å innfusjonere de to selskapene Whitebird New Media og Start Bredbånd er derfor helt naturlig. Det forenkler administrasjon og reduserer kostnader for oss og vi kan dermed fokusere på det som alltid er viktigst for oss, nemlig å levere gode tjenester til kundene våre forteller Daglig Leder i PowerTech, Henrik Dramstad.

Innfusjoneringen av Whitebird New Media AS og Start Bredbånd AS skjer med regnskapsmessig virkning fra 1. januar 2009.

PowerTech ble etablert i 1993 og er dermed en av Norges eldste internettleverandører. Vi leverer internett- og bredbåndstjenester til bedrifter og privatpersoner i Oslo og Akershus. Vårt fokus er å levere tjenester med høy kvalitet og god servicegrad til riktig pris.

Del denne siden
Del på Facebook Del på Twitter Skriv ut artikkelen Email This Post
Kristen Linaae
Adm. direktør

Mobil:  920 11 987
E-post:  kristen@powertech.no

Ja, vi ønsker oss fiber!
Vi er interessert i fiber-utbygging.

Navn på borettslag, sameie el.l.:*

Adresse:*

Kontaktperson:*

Telefonnummer:*

E-postadresse:

Antall boenheter:*

Navn på evt. leverandør av bredbånd/tv i dag:

Logg inn - Min side
Brukernavn:
Passord:

Dekningssøk
Skriv inn ditt fasttelefonnummer eller din adresse og postnummer ovenfor for å finne ut hva vi kan levere hos deg.
Privat:
Tlf.: 02375

Bedrift:

Møt oss på sosiale medier: Twitter og Facebook.