Porteføljeavdelingen – våre kunders hjelpere

-Det å jobbe med eksisterende kunder, er morsomt og utrolig viktig, sier Morten Wilfred Persen, en av PowerTech sine Porteføljeselgere. – Som mange allerede vet, så har PowerTech vært lenge i bredbåndsmarkedet, med oppstart allerede i 1993. Etter alle disse årene i bransjen, så har det bygd seg opp en stor kundeportefølje, og den er det viktig at vi tar vare på, fastslår Morten.

PowerTech har siden 2005 hatt dedikerte selgere som har jobbet med eksisterende kunder. Hovedoppgaven til Porteføljeavdelingen er å holde løpende kontakt med kundene, veilede og bistå på best mulig måte når det oppstår spørsmål eller behov for endringer i kommunikasjonsløsningene.

Alle kunder har sin egen kontaktperson

-Alle våre kunder har sin egen kontaktperson hos oss, og det betyr mye for mange. Vi opplever spesielt at kunder med mange tjenester synes det er veldig greit å ha èn kontaktperson å forholde seg til, en som kjenner til kundens ønsker og behov, fortsetter Morten. Vårt mål er helt klart å være våre kunders hjelpere. Det er jo ingen tvil om at det er enklere å ta vare på kunder man allerede har, enn å finne nye.

Ta kontakt

-Til slutt så vil vi bare si at våre kunder er alltid velkommen til å ta kontakt med oss, avslutter Morten.

Del denne siden
Del på Facebook Del på Twitter Skriv ut artikkelen Email This Post
Logg inn - Min side
Brukernavn:
Passord:



Dekningssøk
Skriv inn ditt fasttelefonnummer eller din adresse og postnummer ovenfor for å finne ut hva vi kan levere hos deg.
Kontakt oss
Privat:
Tlf.: 02375

Bedrift:
Tlf.: 23 01 00 00


Møt oss på sosiale medier: Twitter og Facebook.