Informasjon om angrerett

Ved fjernsalg eller salg utenfor fast utsalgssted har Kunden, i henhold til angrerettloven, rett til å gå fra avtaler om leveranse av Tjenester ved å gi PowerTech melding om dette innen 14 dager regnet fra angrefristskjema er mottatt av Kunden. Kunden mottar angrefristskjema sammen med bekreftelse på bestilling. Melding om bruk av angrerett bør av bevismessige hensyn være skriftlig. Ved bruk av angrerett faller partenes plikt til å oppfylle avtalen bort.

Dersom angreretten skal benyttes, sendes ferdig utfylt angrerettskjema til:
PowerTech Information Systems AS, Kundeservice Privat, Postboks 856 Sentrum, 0104 Oslo

Dersom Kunden avbestiller etter angrefristens utløp, men før leveranse er gjort tilgjengelig, plikter Kunden å betale et avbestillingsgebyr i henhold til den til enhver tid gjeldende prisliste. Etter at leveransen er gjort tilgjengelig for Kunden og angrefristen er utløpt, anses Tjenesten for å være levert.

Mangler du angrerettskjema?

Du får tilsendt angrerettskjema sammen med ordrebekreftelsen. Hvis du ikke finner igjen skjemaet, kan du laste ned et angrerettskjema her.

Del denne siden
Del på Facebook Del på Twitter Skriv ut denne siden Email This Page
Kontaktinformasjon
Telefon:
02375 (Hverdager 08-18)

Faks:
23 01 00 57

E-post:
privat@powertech.no

PowerTech Information Systems AS
Nedre Slottsgate 5
0157 Oslo

Postboks 856, Sentrum
0104 Oslo

Logg inn - Min side
Brukernavn:
Passord:



Dekningssøk
Skriv inn ditt fasttelefonnummer eller din adresse og postnummer ovenfor for å finne ut hva vi kan levere hos deg.
Kontakt oss
Privat:
Tlf.: 02375

Bedrift:
Tlf.: 23 01 00 00


Møt oss på sosiale medier: Twitter og Facebook.